Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (BE layout) Review

Maffie500 31 oktober 2015, 347 views

Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (BE layout)

Zeer degelijk toetsenbord met stillere cherry toetsen. De software is echt super om alle instellingen en kleuren aan te passen. Hier kunnen veel bedrijven iets van leren.

Pluspunten

• bouwkwaliteit
  • software

Minpunten

• prijs
  • toch luider dan verwacht

Ik ben al langer op zoek naar een nieuwe toetsenbord om mijn g110 te vervangen.
Het toetsenbord wordt vooral gebruikt om te gamen en daarom keek ik uit naar een zo stil mogelijk mechanisch toetsenbord.

Dankzij de review van MadIceXIII kwam ik uit bij de corsair gaming strafe RGB MX silent.

Gisteren besteld bij Alternate en vandaag al geleverd.

De eerste indrukken zijn zeer positief.
Het toetsenbord is zeer degelijk gebouwd.
Geen extra knoppen is voor mij een voordeel omdat ik die toch niet gebruik.
Het toetsenbord is daardoor een stuk kleiner dan mijn G110.

Ik vind persoonlijk dat de toetsen best nog veel lawaai maken.
Maar dit is mijn eerste mechanisch toetsenbord dus ik weet niet hoeveel deze stiller is dan andere mechanische toetsenborden.

het grootste nadeel is de prijs, zoveel geld voor een toetsenbord.

Heb jij ook een Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (BE layout)?

Heeft de azerty versie een full size (iso) return toets? Op alle productfoto's is het qwerty model te zien en daar is het een ansi versie...

Ik heb het dus over dit formaat (de rood omcirkelde). Ik gebruik mijn toetsenbord voornamelijk voor cli gebruik en programmeren/scripten dus ik heb liefst een voldoende grote toets.

[Reactie gewijzigd door lordfragger op 3 januari 2016 11:15]