Specificaties Actie, Shooter-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Far Cry 3, PC (Windows) Review

JortJwz 28 oktober 2015, 154 views

Far Cry 3, PC (Windows)

een van de mooiste games die ik ooit heb gespeeld.

Pluspunten

• gameplay
  • graphics
  • enemy

Minpunten

• nadat je alles hebt voltooit is er vrijwel niks meer te doen
  • geen volledig custom wapens

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
ik schrijf deze review anno 2015. jaren nadat het spel is uitgekomen.

na deze jaren spelen vindt ik het nog steeds een mooi spel. qua graphics is het nogsteeds bij de tijd en het spel zelf blijft ook heel leuk.

het mindere van het spel is dat als je het volledig hebt uigespeeld er niks meer te doen is.

kortom. ik raad het spel aan als je van first person shooters houdt, maar ook als je van free roam games houdt.

nu anno 2015 nogsteeds een aanrader!

Heb jij ook een Far Cry 3, PC (Windows)?

coop is ook wel leuk. grafisch en ai toch wel wat gedateerd nu.
wapen upgrades enz ook wel leuk derbij, al kon dat wel mooier uitgewerkt.
volgende deel voor de lan als optie :)

+2 beoordeling zal nog wel even werk kosten.
Dankjewel voor de tips. Ik ben al blij met een +1 op dit moment en wil mijzelf graag verbeteren.