Specificaties 5GHz WiFi-ac + 4G-router, 4x 1Gbps switch - Bekijk alle specificaties

Asus RT-AC68W Review

marpeerNewbie 27 oktober 2015, 466 views

Asus RT-AC68W

Wat een super product van Asus, snel te installeren en in gebruik te nemen. Een snelle levering door NextDeal.nl 58968. de router is zeker op Wifi en vast super snel. Ben aangesloten op Caiway 250 MB internet en deze snelheid wordt met gemak gehaald en verdeeld door deze router

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • overzichtelijk Menu instellingen
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• nog niet gevonden

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
Beveiliging
goed in te stellen met een makkelijk menu structuur

Betrouwbaarheid draadloos netwerk:
Goed zeker op de 5 GHZ met de usb-AC53 2.0 achter in mijn mac computer

Snelheid:
Is super zeker zowel vast als via Wifi, met een groot bereik zeker op de 2,4 GHZ maar toch ook op de 5 GHZ

Overbrugbare afstand:
Ik heb een vrij groot huis met twee verdiepingen, en op de bovenste nog steeds verbinding. met mijn vorige Eminent router was dit niet het geval.

Dus een snelle router zowel vast als op Wifi. ben aangesloten op Caiway 250 MB en kan nu overal met de volle snelheid gebruikmaken van internet verbinding.

Playstation, TV , TV ontvangers werken prima.

Het is een top router voor een goede pijs, deze aangeschaft bij NextDeal, betrouwbare afhandeling en super snelle levering tegen de laagste prijs. 58968

Heb jij ook een Asus RT-AC68W?