JBL Synchros E50BT (Rood) Review

Sythe_Newbie 25 oktober 2015, 2.005 views

JBL Synchros E50BT (Rood)

erg mooi vormgegeven, goede geluidskwaliteit, overleeft veel stoeipartijen en draagt fijn op het hoofd en om de oren, een batterijduur van 16 uur is niet mis, en voor een oplaadtijd van maar 3 uur zeker netjes.

Pluspunten

• mooi vormgegeven
  • hemels geluid
  • stevig
  • draagt fijn
  • lange batterij duur

Minpunten

• niet echt fijn om de nek te dragen
  • glijd een beetje weg bij het hardlopen

Deze headset was mijn overstap van normale oordopjes naar een headset die voledig om de oren heen zit, en dus ook een dure stap, van goedkope dingen naar een headset van meer dan 100 euro, maar het was het compleet waard. wanneer het volume het volume boven 75% uit komt kan de bass gevoeld worden, het geluid is zeer zuiver. de headset is heel stevig, na vele stoeipartijen is de headset nog niet uit elkaar gevallen. de kabels zijn echter wat onhandig, ook al raken ze niet gemakkelijk in de knoop, de kabels zijn erg kort, maar aangezien deze headset bluetooth heeft kan het die pret niet al te erg bederven. de headset draagt erg fijn, niet klem om het hoofd, en de kussen waren bij mij net groot genoeg om geen pijn aan mijn oren te krijgen, de headset is eigenlijk net iets te klein om om de nek te dragen, dit is jammermaar niet van belang. de batterij laat snel op en gaat lang mee, zo kan je nar 3 uur opladen bijna de hele dag draadloos muziek luisteren..
De minpunten zijn dat de kussen snel bescahdigd raken (hierna is de headset nog gewooon te gebruiken hij ziet er alleen wat minder mooi uit)
en bij het hardlopen glijd de headset een beetje weg maar,
Deze headset is zeker het geld waard!

Heb jij ook een JBL Synchros E50BT (Rood)?

Hallo,

Ik zit meestal met een koptelefoon op het werk, zover mijn ervaring mij vertelt zijn er niet al te veel koptelefoons welke geen stress op je oren geven qua klemmen welke je langere tijd kunt dragen en tevens goed werkzaam zijn voor hardlopen. Daarvoor kun je sowieso beter een in-ear oplossing gebruiken lijkt me.

Heb je enig zins de mogelijkheid om te vergelijken met koptelefoons qua kwaliteit? Als ik het zo hoor klinkt het wel prettig. Tevens zag ik kabels in je tekst staan. Betekend dat kabels voor opladen? Hoe sluit deze aan op een apparaat. Kan deze zowel op Laptop als telefoon gebruikt worden? Dient daar nog een adapter aan te pas te komen of kan het dmv de ingebouwde bluetooth functionaliteit?

Ik ben al een tijd aan het orienteren naar iets nieuws mijn huidige koptelefoon heeft een docking station waarop deze draadloos oplaad. Maar als je ooit naar andere locaties moet voor werk ga je zo'n ding niet meeslepen.

Bedankt voor de review, het zet aan tot nadenken over iets anders dan Sennheiser
Goedenavond,
Er zitten twee kabels bij de koptelefoon. Omdat er volgensmij niet een standaard 3.5 mm kabel in gaat zijn er speciale kabels bijgeleverd.
Namelijk een 3.5 -> wat jbl ook maar gebruikt en voor het opladen een wat jbl ook maar gebruikt -> usb. Geen adapter.

Een klein puntje is het comfort. Er Zijn veel mensen die hier klachten over hebben. Hoewel het een subjectief iets is, hier mijn ervaring:
In het begin zat ie vrij strak , wat nog weleens voor druk/pijn kon zorgen. Echter zit hij nu top ( ongeveer na 2-3 maand) en kan ik hem langere tijd ophebben terwijl hij nogsteeds goed zit. Een uurtje max blijft.nogsteeds wel aangeraden. Even 5-10 minuten af.

Ik hoop u hiermee genoeg te hebben ge´nformeerd, mocht het nog nodig zijn
Ja hoor, bedankt, ik zal overwegen om deze aan te schaffen op korte termijn.
Afhankelijk van hoe flexibel mijn werkplek zal zijn, momenteel zit ik op hetzelfde bureau en gaat mijn HDR 119 II nog prima mee.
Hoi ik heb even een vraagje past deze koptelefoon ook bij een jongen van 11 jaar om zijn hoofd (mijn zoon)
De headset is als hij geheel is ingekort hoogstwaarschijnlijk op dat vlak klein genoeg, ik kan echter niet met zekerhei zeggen of de headset in dit geval goed op het hoofd zal blijven zitten na de headset op het hoofd van mijn jongeren broer getest te hebben (ook 11 jaar) bleef deze goed zitten en waren er volgens hem geen klachten na langdurig gebruik. u zou eventueel bij een media markt de afmeting zelf kunnen bekijken.

[Reactie gewijzigd door Sythe_ op 18 januari 2016 23:26]

Ik heb deze koptelefoon net aangeschaft, maar kan er niet achter komen hoe ik weet dat de koptelefoon volledig is opgeladen. Daarnaast vraag ik me ook af hoe je kunt zien hoe ver hij juist leeg is en hoe lang hij op dat moment nog meegaat. Kan jij mij dit vertellen?
Groetjes, Elise
Hallo Elise,

Ik heb deze niet zelf, maar van Bluetooth verbonden apparaten kun je via je telefoon zien wat de status is van de accu van het verbonden apparaat. Dat zal met deze E50BT niet anders zijn vermoed ik.