Club 3D HD 4870 1024MB GDDR5 Overclocked Edition Review

NoNoAD 29 mei 2009, 895 views

Club 3D HD 4870 1024MB GDDR5 Overclocked Edition

Pluspunten

• Software
  • Zeer goede prestatie
  • Houdbaarheid

Minpunten

• Werkt niet goed samen met de Gigabyte EX58-UD5 moederbord
  • Dit geeft een flikkerend beeld bij scrollen van pagina's en het gamen en is zeer hinderlijk.
  • Seport /helpdesk Club3D tewijnig kennis over eigen product in windows.

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Dit is mijn eerste nieuwe PCI-e kaart die ik bij een zelf samen gestelde pc heb gekocht.
Ik heb deze kaart gekozen door de prijs / kwalitijds verhouding, dit heb ik gelezen en vergeleken op meerdere sites zoals: Tomshardware.com, tweakers.net en meerdere bladen.
Eerst had ik nog gekozen voor de standaard 512mb variant, maar wilde zekker zijn dat ik nog lang mee kan gaan met games en daardoor minimaal de 1024mb variant gekozen.

Helaas heb ik 4 van deze kaarten gehad binnen zeer korte tijd om er achter te komen dat de kaart niet goed wil samen werken met mijn nieuwe moederbord.
Contact gehad met Club3d en zij waren op dat moment niet bekent met de problemen met deze kaart in combinatie met deze moederbord.

Toch raad ik deze videokaart aan in verband met de houdbaarheid met Games en de op komende Blu-ray films.

Heb jij ook een Club 3D HD 4870 1024MB GDDR5 Overclocked Edition?