×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart - Reviews

Specificaties 18,2MP • Full HD filmen • 30x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart Review

waaijosNewbie 19 oktober 2015, 717 views

Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart

Fijn, handzaam fototoestel, wel wat zwaar

Pluspunten

• Goed kwaliteit foto's
  • handzaam
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• voelt wat zwaar aan

Snelheid en automatiek Score: 5
Uitbreidbaarheid Score: 5
Batterijduur Score: 5
Ik heb het fototoestel nu een paar weken in gebruik.

Het past prima in de hand, een makkelijk handzaam formaat. Het nadeel vind ik wel dat het voor zo'n klein toestel wel wat zwaar is.

Je steekt het wel makkelijk in je zak, wij zijn naar het bos gewest en hadden verder niets bij ons en het ging prima in mn broekzak (waar hij overigens niet veel gezeten hebt, heb veel mooie foto's kunnen maken en het toestel ook goed uit kunnen proberen)

Het is verder een toestel met ontzettend veel mogelijkheden, alles kan handmatig ingesteld worden. De foto's zijn erg scherp, onder wat voor omstandigheden dan ook, ook als je erg ver inzoemd blijft de kwaliteit goed.

Ik ben erg blij met de toestel!!

Heb jij ook een Sony Cyber-shot DSC-HX90 Zwart?