NZXT Guardian (ATX, 400W, Zwart) Review

MrDoom 19 augustus 2005, 331 views

NZXT Guardian (ATX, 400W, Zwart)

Pluspunten

• 2 ventilatoren (1 geeft 3 verschillende kleuren)
  • Super simpel om te installeren (geen schroevendraaier nodig)
  • Voorkant van kast geeft geweldige licht effecten.

Minpunten

• Ventilatoren zijn volgens mij van slechte kwaliteit.

De kast is geweldig om in werking te zien (vooral 's nachts!).
Het heeft een behoorlijk hoog gebruiksgemak. Vooral omdat je totaal geen schroeven nodig bent om apparaten te installeren. Alles gaat er gewoon schuivend in en je kunt ze op de gewenste plek dicht zetten met een lock knopje.
Ook worden er 2 ventilatoren bij geleverd die je allemaal kunt aansluiten aan de voeding via doorloopstekkers zodat je de apparaten daar weer achter kunt hangen.
Voeding heb ik er niet bij gekregen. Was niet inbegrepen in de prijs.. ;-)
jammer vond ik dat de ventilatoren slecht van kwaliteit zijn, want ze maken behoorlijk veel herrie. Ben ook van plan om andere te kopen.
Al met al vind ik het een hele mooie kast en ook typisch iets voor een hardcore gamer. Voor een standaard gebruiker die niks geeft om een kast zou ik hem absoluut niet aanraden.

Heb jij ook een NZXT Guardian (ATX, 400W, Zwart)?