Specificaties Bedraad Qwerty met Cherry MX Blue switches - Bekijk alle specificaties

Logitech G710+ Blue Mechanical Gaming Keyboard qwerty Review

Larcorba 12 oktober 2015, 291 views

Logitech G710+ Blue Mechanical Gaming Keyboard qwerty

Goed toetsebord, stevig, comfortabel en een mooie eyecatcher.

Pluspunten

• Stevig
  • Eyecatcher
  • Typt heerlijk
  • LED
  • Windows knop lock
  • Cherry MX Blue
  • Media toetsen
  • G-Toetsen

Minpunten

• Niet RGB
  • USB hub 2.0
  • Piept een beetje (kan door het nieuw zijn komen)
  • Non braided cables

Dit toetsenbord gekocht voor 156 euro inclusief invoer kosten en verzending bij Amazon.

Amazon heeft het toetsenbord verscheept met DHL express.

Het toetsenbord kwam vanuit seatle via LA, Leipzig, Amsterdam naar mijn huis binnen 3 dagen. Super snel!

Het toetsenbord zelf zat in een van Logitech hun mooie dozen en zat dus stevig in de verpakking. Dit zal niet veel verschillen met de G710+.

Het toetsenbord zelf is erg stevig, ziet er super gaaf uit en typt heerlijk. Ik ben altijd al een fan geweest van de MX blue switches. Ik had een razer blackwidow, echter beviel de look en de software niet. Bij Logitech vind ik persoonlijk de looks en de software 100x beter.

De LED lichten zijn prima alleen is het geen RGB wat ik jammer vindt (al wist ik het van tevoren). De verschillende standen en de 2 zones zijn een goede toevoeging.

Al met al bevalt het toetsenbord perfect en ik zie mezelf niet snel overstappen.

Heb jij ook een Logitech G710+ Blue Mechanical Gaming Keyboard qwerty?