Specificaties zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Shure SE210 (Zwart) Review

aegis 25 mei 2009, 1.333 views

Shure SE210 (Zwart)

Pluspunten

• Zeer mooi en held geluid.
  • mooi hoog en midden geluiden.

Minpunten

• de Bass is minder goed, maar dat ook voornamelijk aan de Ipod.

Ik heb deze earphones gekocht omdat ik opzoek was naar beter oordopjes dan de standaard ipod oordopjes. na het lezen van verschillende ervaringen heb ik deze gekocht op amazon.co.uk voor de helft van wat ze hier in Nederland kosten dus daar was ik heel tevreden over.
Na dat ik ze ontvangen heb ben ik ze gelijk gaan gebruiken, ik moest eerst kijken welke foampjes ik goed vond zitten, de zwarte S die bleken het beste in mijn oor te passen en sluiten het perfect af.
Het is wel even wennen omdat deze oordopjes je oor helemaal isoleren, ze zijn niet helemaal 100% geluiddicht maar al het geluid van buiten de earphones word heel dof en zacht en als je dan je muziek aan hebt dan hoor je eigenlijk niks anders dan je muziek. hier moet je wel heel erg aan wennen want je bent gewend dat je de omgeving gewoon door je muziek heen hoord.

Na het beluisteren van een aantal nummers van Muse en Scouting for Girls en wat electro muziek moet ik zeggen dat dit wel een hele verademing is ten opzichte van de oordopjes die ik had. Het geluid klink heel mooi en zuiver hoog en midden komt heel goed over alleen laag voornamelijk de bass mist wel wat power. hiervoor heb ik een Fiio E5 besteld alleen moet ik die nog binnen krijgen, ook ligt dit natuurlijk aan de Ipod zelf die bekend staat als niet de beste MP3 speler. Ik moet de earphones nog proberen op andere dingen (computer, versterker) om te kijken of ze daar nog beter op zijn.

• Ipod Nano 1st gen

Heb jij ook een Shure SE210 (Zwart)?

hoe is de geluidskwaliteit icm de fiio? ben beniewd , aangezien ik zelf de se210' ook heb.
Shure's op een Ipod testen en dan tot de conclusie komen dat ze zeer mooi en helder geluid produceren? Vreemd! Ik heb ook deze serie en het geluid is gewoon bagger op een Ipod. Op mijn Sony NWZ-A2828 is de geluidskwaliteit stukken beter...
dit is in vergelijking met de standaard ipod oordopjes.