Specificaties Sport, Voetbal-game voor de PlayStation 4 - Bekijk alle specificaties

FIFA 16, PlayStation 4 Review

THETNTBOX 8 oktober 2015, laatste update op 16 februari 2016, 260 views

FIFA 16, PlayStation 4

Sinds de release van deze game (24 september) heb ik hem in bezit. Het is een fantastische game en zeker een aanrader! Houd je van voetbal en van kan je geen andere game vinden? Dan raad ik fifa 16 zeker aan! Binnenkort een uitgebreider review.

Pluspunten

• Spelervaring
  • Mooi grafisch
  • Uitgebreid
  • Animaties

Minpunten

• prijs

Stabiliteit Score: 3
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 4
Geluid Score: 4
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5

Persoonlijk vind ik pro club het leukst, vooral als je met een club gaat spelen.

Ook de clubs worden steeds geüpdatet! Dus als bijvoorbeeld FC Barcelona beter wordt, wordt het geüpdatet in FIFA 16.

Ik raad iedereen aan!

Binnenkort een uitgebreider review.

Heb jij ook een FIFA 16, PlayStation 4?

Reviews door de redactie

Meer advertenties