Samsung SE-506CB/RSBD Zwart Review

Niels van Wooni 7 oktober 2015, laatste update op 7 oktober 2015, 724 views

Samsung SE-506CB/RSBD Zwart

Lees onder -->

Pluspunten

• Klein
  • Mooi afgewerkt
  • Komt over als een kwaliteitsproduct
  • 3D ondersteuning
  • USB aansluiting

Minpunten

• Geen

Goedemiddag,

Deze Samsung kort geleden aangeschaft.
Mijn eisen waren:
- Moet Blu-Ray kunnen afspelen.
- 3D ondersteuning.
- USB verbinding.

Bij mij werkt hij perfect, super handig ook voor het meenemen omdat hij
niet zo dik is als een normale DVD speler.

Ziet er mooi afgewerkt uit. Zitten zachte voetjes onder. Kleur is mooi diep zwart.

De USB verbinding was voor mij een must omdat ik 2 zelfbouw PC's heb waar ik
geen speler in wil hebben ivm de looks.
Deze speler kan je uitwisselen en gebruiken waar je wil.

Ik brand zelf eerlijk gezegd geen CD's DVD's of Blu-Ray's dus kan daar eigenlijk
niet zoveel over zeggen. Lezen doet hij in elk geval perfect!
Geen vastlopers, haperingen of andere ellende.

Verder vind ik hem ook niet echt duur dus van mij krijgt hij sowieso 5 sterren!

Met vriendelijke groet,

Niels van Wooning

Ps. Foto's zal ik ook binnenkort ff plaatsen, want dit enkele fototje op de site heb je ook niet veel aan.

Heb jij ook een Samsung SE-506CB/RSBD Zwart?

Top. Ik las dat er een amd gebaseerd raspberry pi achtig bordje uitkomt met x256 ondersteuning. Die gaat mooi uitgebreid worden met deze bluray speler. Af en toe een leuke (stereoscopisch) 3d filmpje kijken, moet wel kunnen. Beetje karige htpc anders hehe.
Nu alleen ff kijken hoe ik t geluid aanpak.
Mijn se506cb krijg ik niet aan de praat. Zowel met meegeleverde usb-micro kabel alsmede een usb-micro/2xusb-A kabel, alsmede op twee laptops of desktop (via de aansluitingen voorop). Zegt steeds insert disc. Insert ik een dusc zegt windows 'insert disc'. Snap er niks van. Nog niet getest met windows7, wel 8.1
Hoi Soundbyte,

Heb je het al geprobeerd met de installatie CD?
Of pakt hij die ook niet?

Met vriendelijke groet,

Niels van Wooning