Specificaties Actie, Avontuur-game voor de PC - Bekijk alle specificaties

Assassin's Creed : Rogue, PC (Windows) Review

justguy 7 oktober 2015, 165 views

Assassin's Creed : Rogue, PC (Windows)

Toen ik de trailer zag toen dacht ik meteen van wow dit kan wat worden

Pluspunten

• ongeving deels van AC 3
  • kwaliteit is wat prachtig
  • sterke verhaallijn
  • verbetert vaarsysteem
  • als assassin en als templar spelen
  • het vertrouwlijke ren en loop systeem van AC3 en AC black flag
  • eerder games gespeeld beloning
  • omgeving is uitgebreid waar je uren mee zoet bent

Minpunten

• je moet het verhaal van AC3 kennen om het verhaal te begrijpen
  • voelt soms geplakt aan
  • op sommige zijn animaties precies van black flag overgenomen
  • een paar glitches

Stabiliteit Score: 4
Replaywaarde Score: 4
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 5
Toen ik de trailer zag wist ik het meteen dit kan de assassin worden waar mensen naar opzoek waren vanaf AC3.

Het verhaal begint met de assassin shay dat goed bezig is met een assassin worden later in het verhaal kom je de jongere versie van achilles tegen komt, al gouw kom je ook bij het bekende landhuis die mensen kennen van Assassin's Creed 3.

Het leuke van het verhaal is ook dat je Haytem Kenway die mensen ook kennen van Assassin's Creed 3 wat meteen ook leuke twist geeft aan het verhaal aangezien dat je wat jaren tussen het verhaal van Haytem Kenway en Conner in AC3 waardoor je wel weet waar Haytem bezig geweest is.

Verder je weer schip waar je verder mee kan komen de besturing voelt niet meer zo slecht aan als in AC3 en Black Flag want daar zat ik me aan te ergeren in beide delen omdat het niet lekker aanvoelde het nieuwe schip van shay is sneller en sturen is ook beter.

Verder is het leuk dat je ook een aantal missen zoals de moordcontracten daar moest je normaalsgesproken 1 iemand doden maar nu is het zo dat je 1 persoon met verdedigen waardoor het toch een andere wending is.

Waar ik me het meeste mee verbaasde eigenlijk was omdat ik alle Assassin's Creed delen heb gespeeld en gelinkt staat met me Uplay account kreeg ik het pak van Altšir(AC1), Ezio Auditore Da Firenze (AC brotherhood) en Arno (AC Unity) verder kreeg ik ook nog het Unity zwaard van Arno verder kan je ook nog voor 40 Uplay punten nog onderdelen en wapens van Edward Kenway.

Nu even een paar nadelen waar ik me opzicht niet erger maar het zijn toch dingen die opvallen en eigenlijk niet mogen gebeuren
zo zijn op sommige evenmenten die je bij Assassin's Creed Black Flag ook had precies over geplakt, verder zijn er toch weer een paar glitches waardoor de game soms moeilijker wordt gemaakt dan dat het hoort te zijn maar gelukkig zijn de glitches niet in de missie te vinden.

Verder zal ik de game echt aanraden want verhaal zit je goed ben je zo persoon die echt overal naartoe wilt ga je gang de wereld staat voor je open en geniet ervan

Deze game van mij een 9/10

Heb jij ook een Assassin's Creed : Rogue, PC (Windows)?

Reviews door de redactie

Leuke review ben momenteel bezig met AC3 opnieuw te spelen en zal hierna rogue spelen

Thanks!