Specificaties 352mm breed en 272mm lang (Kunststof) - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming MM600 Review

Niels van Wooni 30 september 2015, laatste update op 30 september 2015, 486 views

Corsair Gaming MM600

Lees onder -->

Pluspunten

• Volledig van alluminium
  • Rubber voetjes
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen

Nog nooit een muismat aangeschaft, had vroeger op school altijd van die halfgare dingen die uit elkaar vielen. Zal je met deze geen last van hebben omdat hij volledig van alluminium is. Hij is tevens aan 2 kanten te gebruiken, met aan de andere kant een iets ander plaatje. Op de hoeken zitten 4 rubber voetjes zodat je geen beschadigingen krijgt op je bureau. Verder is hij behoorlijk groot, werkt erg makkelijk.
Kwalitatief hoogstaand product.
Van mij krijgt ie 5 sterren.

Groeten Niels

Heb jij ook een Corsair Gaming MM600?

In de reviews van de Razer Vespula lees ik dat het oppervlak daar redelijk snel slijt.
Hoe is jou ervaring met de mm600 op dat gebied.

[Reactie gewijzigd door Sir Guinhill op 28 oktober 2015 11:55]

Hoi Sir Guinhill,

Ik gebruik hem nu een jaar ongeveer en hij is nog 100%,
geen krasjes, geen kleurvervaging en geen slijtplekken.

Nu moet ik er wel bij zeggen, ik ben best wel voorzichtig met mn spullen.
Leg er alleen mn muis op, geen andere dingen zoals usb sticks ofzo.

Verder gebruik ik deze 'mat' wel icm een muis van Corsair,
(de: Corsair Gaming M65 RGB Wit)
Deze muis heeft glijvoetjes aan de onderzijde.
Welke muis gebruik jij/u?

Groeten Niels