Samsung Clear View Cover Galaxy S6 edge Plus Zwart Review

eboellie 26 september 2015, laatste update op 12 april 2016, 330 views

Samsung Clear View Cover Galaxy S6 edge Plus Zwart

Onterecht bang geworden dat deze krasjes zou geven. Een heerlijke cover.

Pluspunten

• Erg mooi. Esthetisch helemaal TOP
  • Functioneel
  • Makkelijk sluiten en (helemaal) openklappen
  • Goede fit

Minpunten

• Edge functionaliteit is minder goed te zien

Ik had deze besteld en las vervolgens OVERAL op internet dat deze krasjes zou veroorzaken, De Puttense verkoper gemaild en deze mailde dat ik het kon terugsturen maar dat het productieproces nu verbeterd was na alle klachten.

Dit risico heb ik genomen. En gelukkig maar. Het prachtige hoesje 3 weken in gebruik 2x laten vallen en tijdens vakantie meegenomen naar SardiniŽ. Geen krasjes en een heerlijk hoesje.

Hoesje kleurt mooi mee, is doorzichtig en sluit goed aan bij de rest van de telefoon.

==========

7-10-2015: vandaag tijdens een wandeling met paraplu en tas op mijn telefoon wezen kijken. Bam op de grond, compleet plat met de achterkant/camera op de grond. Flinke klap. Ik hield mijn hart vast. Vol putjes in het hoesje.Niks aan de telefoon.

Op de site van Samsung staat dat de putjes automatisch terugtrekken. Ik zie nu nog niks, putjes zitten nog in het hoesje, dus dat klopt niet. Maar de telefoon is nog krasvrij, dus het hoesje doet wat het moet doen (plus meer).

Heb jij ook een Samsung Clear View Cover Galaxy S6 edge Plus Zwart?