Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony MDR-EX450 (Zwart) Review

d-russo 23 september 2015, 1.184 views

Sony MDR-EX450 (Zwart)

Nieuwe serie oortjes van Sony voor met name Iphone/Android telefoons.

Pluspunten

• Goed geluid
  • prima prijs
  • ziet er degelijk uit
  • Mooi design

Minpunten

• geen volume knop meer

Prima oortjes met een zelfde bereik als de meeste (budget) oortjes van sony 5hz-25000hz.

voordeel van deze zijn dat de kabel wat steviger oogt omdat deze gedraaid is, ik weet niet zeker of dit ook echt klopt. heb over het algemeen bij alle sony oortjes die ik gehad heb altijd wel kabelbreuk binnen een jaar.

Deze lijken dus iets steviger, ook bij de oortjes zelf (van metaal) lijkt het alsof de kabel wat beter bevestigd is dan andere modellen van Sony.

We zullen het zien, heb ze nog maar een week.

Qua geluid zijn ze meer dan prima, ik luister veel verschillende soorten muziek en met name Dance/House is erg goed qua bass. Muziek waar zang (en veel hoge tonen) in voor komen heeft ie heel soms moeite mee, je hoort dan een heel licht gekraak soms. maar heb dit eigenlijk altijd bij budget modellen (onder de 50,- euro gehad) van welk merk dan ook.

Nadeel vind ik dat geen een Sony model meer volume bediening heeft, dit hadden ze vroeger wel allemaal, je hebt nu enkel een knop om vooruit of achteruit de skippen bij muziek luisteren (of pauze) en een microfoontje voor handsfree bellen.

Heb jij ook een Sony MDR-EX450 (Zwart)?