Philips Bluetooth stereo headset (Zwart) Review

MoiZie 18 september 2015, laatste update op 18 september 2015, 203 views

Philips Bluetooth stereo headset (Zwart)

Goed geluid en lekker comfortabel, maar niet al te betrouwbaar...

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goede audiokwaliteit
  • Prima werkende koppeling met smartphone, pc e.d.

Minpunten

• Lage kwaliteit constructie
  • Lage kwaliteit accu

Deze koptelefoon heb ik nu 1,5 jaar in bezit. Het geluid is wat mij betreft voor de prijs uitstekend te noemen en de koptelefoon zit erg comfortabel om mijn oren heen. De koppeling met telefoon is goed te maken en stabiel en ondanks dat de microfoon niet voor je mond zit ben je goed verstaanbaar (behalve op de fiets met wind).

Echter; ik heb hem al 2x geretourneerd. De eerst keer was de USB poort ontzet en in de behuizing geschoven (en nee, zó lomp ben ik echt niet), de tweede keer werkte de accu niet meer. In beide gevallen netjes een nieuw exemplaat gekregen, maar de betrouwbaarheid laat m.i. te wensen over.
Daarnaast valt bij alle modellen op, dat de zilveren kleur van Philips die op beide oorschelpen te vinden is, vrij snel afgesleten is.

Geluid; aanrader. Comfort; aanrader. Bouwkwaliteit; zoek iets anders!

Heb jij ook een Philips Bluetooth stereo headset (Zwart)?