Specificaties 7" (1920x1200), Android 4.4, WiFi - Bekijk alle specificaties

Asus Memo Pad 7 (ME572C) 16GB WiFi Zwart Review

waseland 17 september 2015, 206 views

Asus Memo Pad 7 (ME572C) 16GB WiFi Zwart

Gebruik deze tablet nu bijna een week. Heb nog niets tegengekomen waar ik ontevreden over ben. De camera is niet geweldige kwaliteit maar daarvoor heb ik deze tablet ook niet. Ook zijn de designkeuzes niet mijn smaak maar aangezien ik een cover heb is dit helemaal niet storend.

Pluspunten

• Snel
  • Mooi Scherm
  • ZenUI
  • Micro SD slot

Minpunten

• Design niet mijn smaak
  • Camera

Deze tablet is enorm snel en kan vrijwel alles aan. Ben nog geen moment tegengekomen dat de tablet haperde of vastliep.

ZenUI is heel mooi en heeft handige functies. Wel worden er veel asus applicaties standaard meegeleverd maar je bent niet verplicht deze te gebruiken. Ik moet eerlijk toegeven dat er een aantal hele handige applicaties tussen zitten.

Met een 1920 bij 1200 scherm is het beeld haarscherp, echt top!

De tablet wordt geleverd met Android 4.4 en ik kon hem helaas niet via de wi-fi upgraden naar Android 5. Gelukkig kon ik de firmware van de asus site afhalen en deze daarna manueel installeren op de tablet.

Heb jij ook een Asus Memo Pad 7 (ME572C) 16GB WiFi Zwart?