Logitech Ultra-Flat Keyboard (Qwerty) Review

Gert Pronk 19 mei 2009, 988 views

Logitech Ultra-Flat Keyboard (Qwerty)

Pluspunten

• Piano lak afwerking
  • Afwerking toetsen erg goed
  • Toetsaanslag
  • Compacte bouw

Minpunten

• Plaatsen toetsen Delete-Home-End
  • Plaatsing pijltjes toetsen

Dit toetsenbord heb ik nu ongeveer 2,5 jaar in gebruik. Denk dat ik dus wel een aardig beeld heb hoe hij werkt. Hij is gebruikt bij mijn Game systeem.

Ergonomie
Dit toetsenbord is niet het meest handige dat ik heb gebruikt, de pijltjes toetsen zitten niet echt op een fijne plek. Soms denk je een pijltje aan te slaan, maar druk je op de Shift of Ctrl knop. verder vind ik de indeling van de Home-End-Delete knoppen niet echt handig. Het is compact toetsenbord, maar de opzet vind ik toch niet alles. De toetsaanslag is wel goed, de toetsen zijn niet zwaar en ze veren goed terug (ook na 2,5 jaar). Ik mis eigenlijk een armsteun, het hoogteverschil tussen het toetsenbord en mijn tafel is toch wel groot (steuntjes uitgeklapt).

Vormgeving/ bouwkwaliteit
De piano lak achtige afwerking is erg mooi, ziet er erg mooi uit. Zitten nog geen krasjes op (gebruik hem ook netjes ;)) het toetsenbord is erg goed gebouwd, hij is stevig en hij is netjes afgewerkt. De afwerkint op de toetsen is ook nog steeds goed, niet echt het idee dat ze erg zijn gesleten. De voetjes aan de onderkant zitten er nog steeds, dus de afwerking daar is ook goed.

Drivers en ondersteuning
Kleine aanmerking hier: na een logoff van Windows wil starten de lampjes niet meer goed op, weet niet of dit een windows ding, moederbord probleem of tobo ding.

Heb jij ook een Logitech Ultra-Flat Keyboard (Qwerty)?

met die ledjes moet je waarschijnlijk gewoon je usb stekker unpluggen en weer pluggen hierdoor zal het waarschijnlijk verholpen worden want ik heb dit probleem ook met mijn muis die springt niet aan na boot dus unpluggen en weer pluggen en hij doet het weer :)
Mooie korte krachtige review. Heldere opmaak, maar misschien nog wat plaatjes ;)
Tja had gekund, maar of al het stof dat er op ligt jullie interessant. ;)