THULE TCDK101K Review

Paganstars 8 september 2015, laatste update op 12 oktober 2015, 82 views

THULE TCDK101K

Mooie daypack waarbij de fotozak verwijderd kan worden. Het uitbreidbare boven deel is erg ruim en kan heel veel bevatten. Het camera deel is ietwat krap bemeten waardoor een body met grip proppen wordt.

Pluspunten

• Ruim
  • oprol gedeelte kan meer herbergen dan verwacht
  • Foto tas kan eruit worden gehaald

Minpunten

• schouderbanden hadden dikker gevoerd mogen worden
  • Camera met body is proppen

Na 2 weken rondgereisd te hebben in Sri Lanka met deze rugzak kan ik eigenlijk niets anders zeggen dan geweldig met hele kleine kanttekeningen!

Het uitbreidbare boven vak is ideaal! Je kan hem verkleinen wanneer je wat minder spulletjes nodig hebt, maar zeker een dagje bovenop de berg met 2 flessen water, sarong, trui, T-Shirt, actioncam, Lonely Planet, koekjes, zonnebrand en zonnebril was geen probleem. Het paste er allemaal in en ik had nog ruimte over!

Het camera gedeelte ben ik tevreden over, maar had dieper/ruimer gemogen; Ik heb standaard eigenlijk het volgende erin zitten; Sigma 55-200 HSM OS, Sigma flitser, 50mm Prime, body met grip waarop standaard de Sigma 18-50 2.8 zit. Qua lenzen is het prima, maar de body met grip was toch proppen! Zeker omdat ik een camera armor strap heb, welke dikker is dan een simpele vendor strap. Maar dat is ook echt het enige minpuntje.

Verder het draag gemak; erg prettig om het op je rug te hebben, ook langere tijd (lees > 3 uur). de schouderbanden zijn erg zacht, nemen goed zweet op en zijn comfortabel. Ik had persoonlijk ook nog graag heupbanden gezien, maar ik heb het niet echt gemist.

Heb jij ook een THULE TCDK101K?