Samsung S22D390H Zwart - Reviews

Specificaties 21,5" • 1920x1080 (Full HD) • TN • 5ms - Bekijk alle specificaties

Samsung S22D390H Zwart Review

iDiego 7 september 2015, 447 views

Samsung S22D390H Zwart

Pluspunten

• Het werkt

Minpunten

• Touch menu panel reageert bijna niet tot niet
  • Vreselijke kwaliteit
  • Lelijker dan op de foto te zien
  • Geen mount gaten
  • Geen displayport ingang

Monitor is veel lelijker dan op de foto, ook is de kwaliteit van het scherm om te huilen. Had ook nog wel gaten voor mounts willen zien en een displayport ingang.. Als we hett gaan hebben over gamen zien we een "gaming modus", maar al te best is deze ook niet. Ik heb ook nog een HP LE2201W monitor, een veel oudere monitor zonder HDMI, ik speel nog liever games op die monitor.

Heb jij ook een Samsung S22D390H Zwart?

Hoi, volgens mij is het menu hetzelfde als van mijn samsung monitor, ik vind de fabrieksinstellingen en de voorgeinstalleerde settings ook erg balen. Maar na veranderen naar eigen settings ben ik wel tevreden.
Probeer eens deze settings als op de plaatjes:

Hoi, bedankt voor je reactie. Ik zal het morgen proberen! Heb je alleen nog een foto waarbij ik de cijfers van de RGB kleuren beter zie?
Die staan gewoon allemaal standaard op 50. Zorg vooral dat de gamma op "mode3" staat en color tone op "normal". In elk geval, mijn monitor is -perfect- geworden met die settings op mijn monitor, het was wel ff zoeken.

Ik hoop dat het bij jou zelfde effect heeft. Ik heb de Samsung S24C350H. Review kan je hier vinden:
productreview: Samsung S24C350H Zwart review door FixUs

[Reactie gewijzigd door 185331 op 24 oktober 2015 20:56]

Roep maar wat je ervan vind. Ben benieuwd.

[Reactie gewijzigd door 185331 op 24 oktober 2015 21:56]