Sennheiser HD 438 (Zwart) Review

daan teuben 1 september 2015, laatste update op 15 augustus 2016, 40 views

Sennheiser HD 438 (Zwart)

Goede koptelefoon, maar ietwat zwaar. Mooi helder geluid; ik raad hem aan!

Pluspunten

• kabels afneembaar
  • geluid
  • 2 kabels meegeleverd
  • draagcomfort
  • uiterlijk/design
  • prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• (bovenkant) krast snel
  • (klein minpunt) gewicht

Hele goede en mooie koptelefoon.
Kan je ook goed gebruiken voor lange sessies; ik heb deze koptelefoon regelmatig probleemloos 5 uur of meer achter elkaar op. Hij is wel ietwat zwaar

Er komt ook mooi helder geluid uit en hij kan vrij hard.
stevige bouw kwaliteit, helaas krast hij wel vrij snel op bovenkant en buitenkant oorschelpen (glanzende deel)
ik heb hem nu al ruim twee jaar en ik zou hem zeker aanraden.
er worden ook twee kabels wat erg handig is,helaas had ik er vrij snel eentje gesloopt, dit valt overigens volledig aan mijzelf te wijten.
kabels zijn afneembaar, maar je kan de kabels in de koptelefoon er maar op een manier in doen wat ik wel een minpunt vind omdat je dan echt even moet kijken hoe je de kabel erin moet doen, dus als je de koptelefoon op hebt dan zal je hem af moeten doen wil je van kabel wisselen

Heb jij ook een Sennheiser HD 438 (Zwart)?