Steelseries Limited Edition 5H v2 (wit) Review

anubis_offline 16 mei 2009, laatste update op 21 mei 2009, 2.886 views

Steelseries Limited Edition 5H v2 (wit)

Pluspunten

• Topper wat betreft ingame geluid.
  • Super geluid ook in films en muziek weet deze headset je te verrassen!

Minpunten

• De oorkussens zijn voor mij met big ears wat aan de krappe kant, maar dit is oplosbaar.

Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 4
Na het verslijten van respectievelijk 1 Usblaster, 2 Sennheiser PC150, 1 Everglide S-5oo, werd het tijd voor een nieuwe headset.

Gewapend met varifocusbril werkend internet en kopje heerlijke espresso ging ik op jacht naar mijn prooi.

De zilver conclusie van de headset vergelijkingstest en het optellen van mijn game-uren spraak Steelserie 5h v2 mij wel erg aan dus bestellen dat ding.

tweakers.net site afdeling pricewatch; Steelserie uhhh wat nou 5H v2 mousesport edition!

Er was maar Eén gedachte, hebben, hebben, hebben dat ding!

Dit werd echter een hele zoektocht de headset bleek in dit koudekikkerlandje niet te verkrijgen of in backorder en werd per dag verlengd tot ver in februari!

Ja, maar zo lang kunnen wij niet wachten, krijg van de Bf2 commander headset oorvervorming!

Na een nieuwe espresso en wat grensverleggend onderzoek kwam ik bij onze zuiderburen terecht.

Gamegears.be deze had hem wel op voorraad ja, ja, dat kennen wij!

Even bellen, en ja oleeč op voorraad dus op naar Turnhout wat niet al te ver is van mijn woonplaats.

Zins ik na de kerst en oud een nieuwe BMI score van 27( 2 teveel) heb werd het dus op de vrije woensdag middag de fiets wel de race edition!

Bij aankomst bij Gamegears.be werd ik hartelijk ontvangen door de eigenaar en ja daar stond hij al klaar op het bureau mijn 5H v2 mousesport edition!

Nu de headset zelf;

Draagcomfort

De dik gewatteerde oorschelpen zorgen voor een heerlijk draagcomfort maar zoals meerder headset het zijn net schoenen even kwestie van indragen.

Verder sluit de oorschelp goed af en zit het bovenste deel lekker op je hoofd en is de headset lekker licht dus nekletsel is uitgesloten.

Opvallend vind ik wel dat 5H v2 niet is gemaakt voor kleine hoofdjes ik hoef hem na genoeg niet uit te trekken wat natuurlijk meer zegt over mijn hoofd dan over de headset ;) .

Tussen al zwart/grijs met led beklede heasets is deze witte met zilver randje een welkome verrassing en aangezien mijn multiemediaroom Jan des Bouvrie proof is mis staat deze helemaal niet.

Geluidskwaliteit

De geluidskwaliteit vind ik super maar wat wil je na 2 maanden BF2 commander headset uit de oude doos.

Maar alle gekheid op een stokje heb de headset nog te kort om hier een eerlijke mening over te geven het enige wat mij wel op viel in cod waw 1v1 ondanks dat mijn tegenstander ver weg was en in sluipmode kon ik het rammel van zijn munitie goed horen wat weer leiden tot hoop gevloek de term "B@n@@n dat kan echt niet" is ook vaak gevallen tot mijn groot genoegen.

Enige waar ik wel een opmerking over heb is geluidskwaliteit van voice over IP en met name in Teamspeak, dit kan ook een andere oorzaak hebben dit moet ik nog verder uitzoeken.

update's volgen.

Heb jij ook een Steelseries Limited Edition 5H v2 (wit)?

Is hij ook geschikt voor mensen met een beperking?
Is hij ook geschikt voor mensen met een beperking?
Ligt eraan wat voor beperking?