Call of Duty Black Ops III, PC (Windows) Review

REESE 31 augustus 2015, laatste update op 31 augustus 2015, 1.219 views

Call of Duty Black Ops III, PC (Windows)

BO3 Beta nu een paar uur gespeeld. Vindt het persoonlijk een grote verbetering tov AW doordat je jetpack vliegtijd is ingekort (minder chaos), je hitmarks voelen realistischer aan. Qua besturing speelt het spel erg lekker weg, al laten de graphics je wat in de steek voor deze tijd.

Pluspunten

• Gevecht vindt zich meer plaats op de grond
  • Wallrunning
  • Besturing
  • Uitgebreid arsenaal
  • Customizing
  • Snelle Laadtijden
  • Goede doordachte maps
  • Geen FPS lag of Frame Drops

Minpunten

• Graphics

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 3
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 4
Was sinds AW niet echt een grote fan van jetpacks omdat het één en al chaos werd door al het vliegen. Nu is je vliegtijd ietswat beperkt wat het een stuk fijner maakt en het gevecht zich weer meer op de grond afspeelt.

Ik vindt persoonlijk dat COD een goede richting is opgegaan. Ze kunnen niet altijd hetzelfde kunstje blijven uitvoeren zoals de FIFA reeks het doet. COD moet wel blijven veranderen en met zijn tijd meegaan om het aantrekkelijk te maken om het te kopen. De gamers moeten een gevoel krijgen dat ze een nieuw spel kopen en niet een upgrade van hun eerdere game, dat gaat namelijk vervelen.

Ik heb zelf nu wat game-uren erop zitten, en vindt het nu al(Beta) erg lekker weg spelen. De gameplay is weer lekker snel, maar toch is de tempo er wat uitgehaald. Je vliegtijd met je jetpack is verkort. Je jetpack is nu alleen handig om snel een muurtje op te klimmen.

Qua graphics kunnen ze wel nog een groot stuk verbeteren. Is ook meteen het eerste wat bij mij opviel dat de graphics wat wazig en verouderd lijken (speel het op Ultra).

Desalniettemin staat hij op mijn verlanglijstje!

Heb jij ook een Call of Duty Black Ops III, PC (Windows)?

De blurry graphics worden hoogst waarschijnlijk veroorzaakt door de Filmic AA, ik had even later namelijk de AA even uit gezet en toen had ik geen blurry graphics meer.
Ik had mijn AA al uitgezet toen ik het spel configureerde, maar heb gister toch een beetje zitten klooien met de opties. AA aan/uit had voor mij weinig verschil heb nog steeds wat onscherpe graphics. Ik zie ook dat er meerdere personen zijn die klagen, dus wellicht iets van het spel zelf. Het is natuurlijk een Beta en de laatste ruwe randen moeten er nog afgeslepen worden. Wellicht dat dit iets is waar nog aan gewerkt wordt.

Naast de wat wazige graphics is het spel al aardig af, en raad iedereen ook aan om de Demo te proberen. Je bent meteen verkocht :)
De wazige onscherpe graphics vielen mij ook op in de Beta, en zijn voor mij ook het enige nadeel. Zoals gewoonlijk heeft Treyarch weer een fijne shooter neergezet die veel beter gebalanceeerd is. De jetpack van AW heb ik 1 van de meest onnuttige toevoegingen gevonden, fijn dat dit in BO3 veel minder prominent aanwezig is.
Tip voor de toekomst als je een review schrijft doe dat dan wel op basis van het echte product en niet van de beta.
De beta is niet het werkelijke product.