Bekijk alle uitvoeringen

Kingston HyperX Cloud Zwart Review

Giga_ 29 augustus 2015, 211 views

Kingston HyperX Cloud Zwart

Prima headset voor de mainstream gamer. Microfoon tikkeltje zacht en het geluid is niet het aller beste, maar meer dan voldoende voor de gemiddelde gebruiker.

Pluspunten

• Bouwkaliteit
  • Afscherming extern geluid
  • Comfort

Minpunten

• Zachte microfoon
  • Een tikkeltje blikkerig geluid

Features Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 3
Mijn Roccat Kave 5.1 was overleden en ik hoefde niet perse 5.1 in mijn headset. Ik heb in de 2 jaar nooit de meerwaarde gemerkt. Daarom op aanraden van de revieuws voor deze headset de HyperX Cloud gekocht.

De headset heeft een stuk minder 'vol' geluid dan ik had verwacht, toch heel erg aan gewend. De headset zit voortreffelijk (ik heb een groot hoofd) en de oordoppen sluiten geweldig goed af. Zo goed zelfs dat ik soms, om nog een beetje sociaal te wezen richting het gezien) de headset maar op 1 oor zet.

Grootste nadeel is de microfoon. Deze is wel aan de wat 'zachte' kant. Dat is jammer. Ik praat vaak wat zachter doordat de mensen hier slapen als ik ga gamen. Had ik misschien ook zelf op moeten letten.

De bouwkaliteit is ook erg goed. De beugel is zeer stevig maar toch flexibel. De oordoppen zijn degelijk. De hoofdband is mooi afgewerkt met stiksels.

Over het algemeen een uitstekende headset gelet op de prijs en de kwaliteit van het product. Een aanrader!

Heb jij ook een Kingston HyperX Cloud Zwart?