Acer Aspire Switch 10 (Atom Z3735F, Full HD) 32GB + 500GB Aluminium - Reviews

Acer Aspire Switch 10 (Atom Z3735F, Full HD) 32GB + 500GB Aluminium Review

MariaTheresiaNewbie 29 augustus 2015, 215 views

Acer Aspire Switch 10 (Atom Z3735F, Full HD) 32GB + 500GB Aluminium

Helaas:van de 32 GB blijft nog 23GB over. Acer heeft een herstelpartitie erop gezet die ik niet kan verwijderen. Reactie van Acer: de pers was erg enthousiast over deze partitie. Helaas deze gebruiker niet.

Pluspunten

• SSD
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• slechts 23GB
  • toetsenbord stroef

Ik geef een waardeloos als totaal oordeel om twee redenen: de schijfruimte en de reactie/service. Acer biedt een jaar Office 365 bij dit apparaat. Als je daar zoals ik geen gebruik van wenst te maken, dan is er onvoldoende schijfruimte voor Office 2013.

Heb jij ook een Acer Aspire Switch 10 (Atom Z3735F, Full HD) 32GB + 500GB Aluminium?

Jeetje zeg, wat een review.. Je geeft hem echt 1 ster omdat er 23(!) GB overblijft? En je vindt dan ook nog dat er niet voldoende schijfruimte over is voor Office 365. Ik vind dit echt een hele kortzichtige review, je gaat niet in op het apparaat zelf, maar alleen maar op het feit dat je 9GB herstelpartitie op het apparaat hebt.