Xiaomi Redmi Note (enhanced) Wit Review

HAMMAR 27 augustus 2015, 258 views

Xiaomi Redmi Note (enhanced) Wit

Pluspunten

• Accu
  • Camera
  • Geluid
  • Heel eenvoudig te flashen

Minpunten

• Niet robuust, als broekzak telefoon te kwetsbaar, maar in een flipcase in de binnenzak kan je niets gebeuren
  • Scherm is goed, maar niet geweldig helder.

Prima telefoon voor die prijs, ik betaalde nog geen 200 voor een telefoon, 2 hoesjes en een 16Gb microsd. Jammer dat de belastingdienst mij eruit pikte. Kreeg een brief thuis of ik de waarde aan wilde geven en een factuur wilde opsturen. Ik kocht het toestel bij PandaWill, contact opgenomen met de servicedesk via de chat op de site en per email kreeg ik een valse factuur voor nog geen 100. Deze opgestuurd en moest hierover 17 invoerbelasting en 15 administratiekosten betalen.
PandaWill heeft helaas, zoals de meeste grote 'winkels' de vervelende gewoonte om er een zelf aangepaste versie van MIUI Android op te zetten. Ook bleek het toestel alleen met de bijgeleverde lader goed op te laden en met en vreemde lader niet...???Nadat ik het toestel met een andere rom geflashed had werd hij niet alleen veel sneller maar ook scoorde Antutu veel beter. ook het probleem met andere laders was verholpen. Na een laatste bug met de proximitysensor opgelost te hebben is dit tot nu toe een geweldige telefoon!

Heb jij ook een Xiaomi Redmi Note (enhanced) Wit?