Specificaties Radiogestuurde muis - Bekijk alle specificaties

Logitech T400 Zone Touch Mouse (Blauw) Review

Eftegarie 23 augustus 2015, laatste update op 23 augustus 2015, 244 views

Logitech T400 Zone Touch Mouse (Blauw)

Na ruim een jaar dagelijks gebruik van de T400 moe tik zeggen dat ik nog geen betere muis gezien en gevoeld heb en daarom toch een review voor deze stille bescheiden functionele draadloze muis. Die ook nog eens een modern en tijdloos ontwerp ademt.

Pluspunten

• PRETTIG in de hand, zie laatste foto, mijn hand ligt over de tafel op mijn natuurlijke houding, integensteling tot veel slechter ontworpen muizen met een "bochel" is deze vlakker en volgt de inhoud van mijn grote handen beter
  • GEBALANCEERD niet te licht niet te zwaar
  • GLIJDT soepel over houten tafels, muismatten, A4tjes, kortom goed ontworpen onderkant
  • LANGDURIG acculeven waardoor je hem vele maanden gebruikt tot hij leeg begint te raken. ik zet hem daarbij ook nog eens NIET uit en nu bij dagelijks gebruik al een half jaar gaan de paar duracel plus power set nog mee en still going strong
  • ONDERSTEUNING onder win7 win8 of win10 geen drivers geinstalleerd want hij werkt plug en play evenals de touch scroll, was altijd gewend met een wiel te draaien maar dit werkt ook erg fijn

Minpunten

• DUUR ja 40 euro is ruim 100 gulden en dus geen goedkope muis. Maar als ik uitreken wat ik in het verleden steeds voor slechte muizen heb betaald die kortstondig niet bevielen en ik weer wat anders kocht is dit nu tien keer goekdoper dan al die slechte producten in de afgelopen jaren. Overigens heb ik ook veel duurdere muizen gezien en gevoeld van 80 euro die ik helemaal niks vond vreemde rare hippe gamers muizen met onzinnige features kortom doe je onderzoek goed en probeer (zoals zoveel dingen in het leven) ze ALLEMAAL uit voor je voor de ware kiest.

Heb jij ook een Logitech T400 Zone Touch Mouse (Blauw)?