Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood) Review

hahaha2223 22 augustus 2015, 89 views

CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood)

kan er nog meer bass uit oortjes komen?

Pluspunten

• geweldige bass
  • goed volume
  • leuke extra's

Minpunten

• slechte bouwkwaliteit
  • dunne draadjes

de splitter is ook een leuke toevoeging net zoals het hele stevige doosje om alles in mee te nemen.
de oortjes blijven goed in je oor zitten, tijdens mijn werk (postbezorgen) doe ik ze wel anders in mn oor zodat er minder aan getrokken wordt maar daar is gelukkig genoeg kabel voor.
het geluid is helder en luid, bass fx werkt heel goed en maakt flink wat herrie.
enige probleem is de kwaliteit van de gebruikte onderdelen, deze is net zoals mijn ervaring met alle andere coolermaster producten vrij bagger.
op dit moment staat mijn paar te wachten om terug naar azerty te gaan voor reparatie omdat het rechter oortje gewoon niks meer doet.

Heb jij ook een CM Storm Resonar Gaming Earphones (Aluminium, Blauw, Rood)?