Specificaties 4-poorts USB 3.0 hub - Bekijk alle specificaties

Raidsonic Icy Box 4 Port USB 3.0 hub with USB charge port Review

victor1701 22 augustus 2015, laatste update op 22 augustus 2015, 387 views

Raidsonic Icy Box 4 Port USB 3.0 hub with USB charge port

Mooie Usb 3 hub met extra oplaad poort. Ziet er mooi uit. Mischien een tikkeltje te klein. Het is zo licht en klein dat de bijgeleverde usb kabel ervoor zorgt dat ie niet helemaal recht op je bureau blijft staan.

Pluspunten

• Snelle usb3 poorten
  • Compact
  • Ziet er fraai uit

Minpunten

• Beetje prijzig
  • Erg licht van gewicht

Features Score: 3
Ik was al een tijdje op zoek naar een usb 3 hub zodat ik niet iedere keer als ik een usb stick of mijn tablet op mijn pc wil aansluiten achter mijn pc kast hoef te duiken om een kabeltje aan te sluiten. De meeste hubs vind ik zelf er verschrikkelijk lelijk uitzien. Tot ik deze vond. Deze Icy hub ziet er fraai, mooi en simpel uit. Geen overdreven veel usb aansluitingen. Voor het gemak zit er een aansluiting bovenop het kastje.

Het kastje haalt uiteraard de beloofde usb 3 snelheden. Zelf vind ik het kastje ietsjes te klein. Ik dacht dat ie wat groter zou zijn. Tevens is ie erg licht. Zelfs lichter dan de bijgeleverde usb 3 kabel. En omdat de usb kabel opgerold was toen ik hem uit de verpakking haalde. Moet je de kabel wat plat drukken anders blijft de icy hub niet recht op je bureau liggen.

Voor de rest ben ik er erg tevreden over. Een aanrader voor iedereen die regelmatig mobiele apparaten via usb 3 wil aansluiten.

Heb jij ook een Raidsonic Icy Box 4 Port USB 3.0 hub with USB charge port?

Hallo Victor,

Ten eerste, bedankt voor deze review.
Ik heb een vraag, ik ben namelijk van plan ook deze usb hub te kopen, maar ik vroeg me af hoe lang is de kabel ongeveer?

Mvg,
Martijn Olthuis