Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GB Review

MvT72 16 augustus 2015, laatste update op 15 oktober 2015, 242 views

Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GB

Fantastisch scherm, geen synchronisatie met agenda en contacten onedrive

Pluspunten

• erg mooi scherm
  • fijn en backlit toetsenbord
  • supersnel
  • mooi design
  • software werkt erg goed

Minpunten

• ical niet te synchroniseren met onedrive (maar dat is software)
  • contacten niet te synchroniseren met onedrive (ook software)
  • erg grote en zware adapter
  • laptop klapt moeilijk open
  • weinig apps in the App Store voor OS X
  • nog een heel klein beetje aan de zware kant, maar moet ook niet te licht worden.

Ik heb even geworsteld met ical en onedrive. Uiteindelijk heb ik op mijn windows phone mijn icloud-account toegevoegd. Die synchroniseerd nu met mijn telefoon en dus met onedrive.
Deze macbook wordt warm als je silverlight in je browser opstart. Vooral voor docenten die Magister gebruiken is dit wel eens vervelend. Dan is je accu ook redelijk snel leeg.
Een keer werd mijn macbook zo warm dat er een ventilator aanging die best veel lawaai maakte, dit duurde echter maar een paar minuten.

Heb jij ook een Apple MacBook Pro 13,3" Retina (2015) 2,7GHz 128GB?