Specificaties 4,5" display, 4G-support, met geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Archos 45b Helium 4G Zwart Review

tjonas 12 augustus 2015, 350 views

Archos 45b Helium 4G Zwart

een goede telefoon voor de prijs. maar ik denk toch dat je beter is meer spaart en gaat voor iets als een motorola moto g

Pluspunten

• sd slot

Minpunten

• dik
  • scherm
  • batterij
  • opslag
  • camera

goede telefoon voor een lichte gebruiker niet echt geschikt voor een hevige gebruiker want de batterij raakt snel op ook het geheugen geraakt snel vol. ook is de gsm niet de snelste. persoonlijk vind ik dat de camera echt slecht is de foto's die je maakt zien er echt verschrikkelijk slecht uit. ook is de gsm redelijk dicht. ook het scherm is eeen lage resolutie (480p). ik zou persoonlijk toch gaan voor iets een beetje duurder zoals een motorola moto g.

Heb jij ook een Archos 45b Helium 4G Zwart?