Specificaties Boekenplank speaker - Bekijk alle specificaties

Bowers & Wilkins 600 series 685 S2 Black Ash (Zwart) Review

GijsG 4 augustus 2015, 1.607 views

Bowers & Wilkins 600 series 685 S2 Black Ash (Zwart)

Super zuiver geluid waarin alle details hoorbaar zijn, met daarnaast een speels en stijlvol design.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit (zuiver, detail)
  • Design/afwerking
  • Meegeleverd schuim voor 2-stage demping bas

Minpunten

• Laag voor op de grond, standaarden vind ik niet mooi

Mid- en hoogweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Muziekweergave Score: 5
Ik zoek mijn producten altijd goed uit. Meestal bekijk ik alle reviews en kies het beste voor een redelijke prijs. Bij deze Bowers & Wilkins 685 S2 ging dat niet op; ik ben naar een speciaalzaak geweest, kreeg het nummer London Grammar - Hey Now te horen, en was direct verkocht. Ik vergat zelfs nog even reviews te checken voordat ik ze aanschafte. Natuurlijk net iets boven mijn budget, maar van speakers kun je jaren plezier hebben.

Het geluid is erg zuiver en ik hoor details die er eerder niet waren, wen groot verschil met mijn oude 5.1 set van Logitech.

Wat ik fijn vind is dat er schuim wordt meegeleverd wat de bas wat kan dempen (voor de buren o.i.d.). Dit bestaat uit twee ringen (voor stevige demping), waarbij je er ook een ring uit kunt halen (voor lichte demping). Werkt perfect, zo kan de muziek toch wat harder.

Enige nadeel vind ik dat ze wat laag op de grond staan, waardoor het geluid niet op de juiste hoogte aankomt. Er zijn wel pilaren/standaarden voor, maar die vind ik niet heel mooi. Gelukkig is de bank vrij laag :)

Heb jij ook een Bowers & Wilkins 600 series 685 S2 Black Ash (Zwart)?

Een paar steigerhouten, marmeren of betonnen pilaren lossen je standaardprobleem ook op. Ben je creatief met gips dan werk je daar die standaard in weg.
Thanks sjun, zal eens kijken of ik daar wat mee kan!