Apple Watch Sport (38mm) Grijs (Zwart) Review

reinier666 27 juli 2015, laatste update op 29 juli 2015, 295 views

Apple Watch Sport (38mm) Grijs (Zwart)

Ik heb hem nu 24 uur en ben er non stop mee aan het spelen ;) Ook de goedkope sport versie ziet er keurig uit. Zelfs het sportbandje kan er mee door. Super product!

Pluspunten

• Toekomst (met nieuwe software zullen nieuwe functies komen)
  • keurig net horloge met hoge afwerking.
  • mogelijkheden

Minpunten

• Hoge prijs, al vind ik 420 euro het wel waard)
  • beperkt houdbaar (net als een ipad 1 zal ook deze over een x aantal jaren amper meer meekunnen)

Bellen als Michael Knight, verlichting ermee aan en uit doen, navigeren, flitspalen melden...... niets is te gek. De mogelijkheden zijn nu al supergaaf, en zullen met het uitbrengen van nieuwe software alleen maar beter worden.
Simpelweg bijna alles wat je iphone kan, kan je horloge in basisfuncties voor je regelen.
Mijn iPhone blijft in de broekzak sinds ik dit klokje heb!

Edit na paar dagen:
Dit is verreweg de gaafste gadget die ik in jaren aangeschaft heb!

batterij duur valt wel een beetje tegen, om 06:00 uur omgedaan, alleen een handvol notificaties gekeken en nu is het 19;00 uur en nog maar 39% (vandaag dus bijna niet aangeraakt)
Gisteren en eergisteren wel apjes gebruikt en gespeeld ermee en dan haal ik dus niet bedtijd ;)

Wie twijfelt over de 38 of de 42mm zou zeker voor de 42 moeten gaan dus, batterijduur is beter en scherm is groter en dus beter leesbaar.

Heb jij ook een Apple Watch Sport (38mm) Grijs (Zwart)?