Panasonic RP-TCM125 (Zwart) Review

blaatt 24 juli 2015, laatste update op 24 juli 2015, 176 views

Panasonic RP-TCM125 (Zwart)

Dit is een goede koptelefoon voor zo'n prijs. Maar daar lever je wel kwaliteit voor in. De oordopjes voelen fragiel aan, het geluid is een beetje dof vooral hoog mis ik een bepaalde scherpte die ik moeilijk uit kan leggen. Bass is ok, het is gewoon een standaard bass niet...

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Ok geluidskwaliteit voor zijn prijs
  • Zitten lekker in de oor

Minpunten

• Kabel verfrommeld verpakt
  • Redelijk dof geluid
  • Bass is "gewoon bass"
  • Medemens kan mee genieten van je muziek
  • Kabel gevoellig voor aanrakingen, hoor je meteen door je muziek.

De oordopjes voelen fragiel aan, het geluid is een beetje dof vooral hoog mis ik een bepaalde scherpte die ik moeilijk uit kan leggen. Bass is ok, het is gewoon een standaard bass niet meer dan dat. (Dit is natuurlijk voor iedereen anders).

Het kabeltje voelt fragiel aan net zoals de oordopjes zelf. Het plastic voelt niet fijn aan.
Ik kreeg de oordopjes opgerold verpakt binnen hierdoor is mijne hele kabel verfrommeld.
Als je muziek aan het luisteren bent, en je komt per ongeluk tegen je kabel aan dan hoor je dit meteen door je muziek heen.

De oordopjes zitten lekker, ik heb hiervoor Shure oordopjes gehad maar die krengen bleven nooit goed zitten. (Zal wel aan mijn vreemde oren liggen) En als ze een keertje redelijk zaten dan moest ik uitkijken welke bewegingen ik maakte met mijn hoofd anders schoten ze er zo weer uit.

Deze oordopjes blijven goed zitten, ik hoefde er niet aan te wennen.
Ook tijdens rennen en huishoudelijk werk blijft die goed zitten.
Daar ben ik dan ook zeer tevreden mee.

Ook kan je buurman in de trein mooi mee genieten van jouw muziek, aangezien ze behoorlijk wat geluid maken.

Al met al ben ik tevreden met dit product, de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Voor dit geld krijg je redelijke oordopjes die gewoon hun werk doen.

Heb jij ook een Panasonic RP-TCM125 (Zwart)?