Seagate Expansion Desktop (v1) 3TB Zwart - Reviews

Seagate Expansion Desktop (v1) 3TB Zwart Review

Jrz 21 juli 2015, 494 views

Seagate Expansion Desktop (v1) 3TB Zwart

Veel opslag voor een mooie prijs, maar helaas onbetrouwbaar

Pluspunten

• Opslag

Minpunten

• Onbetrouwbaar

Mobiliteit Score: 2
Veel opslag voor een mooie prijs. Ik had deze voordat ik hem heb vervangen door het 4TB model. Na ca 1.5 jaar gaf hij kuren (data was niet meer beschikbaar.. mounten lukt wel, maar tijdens kopieren klapte hij er uit).

Helaas na met het 4TB model precies hetzelfde probleem na 1 jaar.uitzoeken of het aan de controller ligt, maar voor mij geen seagate meer.

De schrijf staat overigens 24/7 aan mn computer die niet uit gaat

Heb jij ook een Seagate Expansion Desktop (v1) 3TB Zwart?