Specificaties Android compatibel en 63g - Bekijk alle specificaties

LG G Watch Zwart (Zwart) Review

Matfix123 16 juli 2015, laatste update op 16 juli 2015, 132 views

LG G Watch Zwart (Zwart)

Deze wearable is goed voor uw eerste keer met dit soort gadget, maar toch ontbreekt het aan de nodige 'balls' om bij de top te horen.

Pluspunten

• Vrij goedkoop
  • Android Wear

Minpunten

• In zon niet afleesbaar
  • Soms werkt het touchscreen niet goed

Ik kreeg deze gadget voor mijn nieuwjaar. Aangezien ik al even aan het uitkijken was naar een smartwatch dacht men vrouw om dit cadeau te geven. En het is een handig ding.

SMS'en lezen, muziek bedienen, e-mails snel doorlezen op de bus, deze wearable zorgt ervoor dat ik op de bus/trein niet constant mijn smartphone uit de zak moet halen. Al kijken de mensen raar op als ik op men horloge aan het swipen ben, maar dat neem ik er bij.

Android Wear OS is een handig en goed ding. Het herkent mijn stem als ik een SMS dicteer en in 90% van de gevallen heeft hij het ook juist. Uiteraard zijn dit korte SMS'en maar toch, het werkt.

De acci daarintegen laat wat de wensen over. Het is nieuw, en het zijn geen grote opslag voor energie dat ze hebben, maar toch, na een goed 8 uur krijg ik al de waarschuwing dat hij onder 10% zit. Jammer.

Ook is het scherm niet altijd afleesbaar in de zon, ook al staat de helderheid op maximum.

Conclussie: Wie een wearable wilt maar voor zijn eerste niet te veel geld wilt uitgeven, is dit zeker een optie. Maar wil je betere kwaliteit/scherm? Zoek dan naar andere/duurdere opties.

Heb jij ook een LG G Watch Zwart (Zwart)?