Blue Microphones Snowball Review

dj301 15 juli 2015, 194 views

Blue Microphones Snowball

Prima microfoon met stevige bouwkwaliteit in een lage prijsklasse.

Pluspunten

• stevig ontwerp
  • statief
  • opname kwaliteit

Minpunten

• doorzichtige USB kabel
  • LED lampje niet uit te zetten

Als je de microfoon uit de doos haalt krijg je gelijk het wauw gevoel. Dit omdat de microfoon zwaar en stevig in de hand voelt.

In de doos bevindt zich:
- Microfoon
- Handleiding
- Tafel statief
- USB kabel (printer kabel)

In het dagelijks gebruik bevalt de microfoon zeer goed. De opnames zijn van goede kwaliteit met weinig achtergrond geluiden. Zelf heb ik een unboxing gedaan van deze microfoon. De voice-over is er ook mee opgenomen om een impressie te krijgen van de kwaliteit.

Op het bureau vind ik hem iets minder staan. De grote bal staat bij kolossaal op het bureau. Dit is iets om wel rekening mee te houden. Voor voice-overs en livestreaming raad ik aan om een ander statief te nemen.

De Led lamp die erop zit is helaas niet uit te schakelen en staat aan zodra de computer aan staat. Dit maakt mij niet veel uit maar zal voor sommige mensen een probleem zijn.

Ik raad het product zeker aan en het is zijn geld zeker waard.

Heb jij ook een Blue Microphones Snowball?