Tweakers Zonnebril Review

NeFoRcE 13 juli 2015, laatste update op 13 juli 2015, 255 views

Tweakers Zonnebril

Awesome ding. Lekker ongegeneerd tetten loeren. Meest fijne is toch wel de 86x Optical DeepMusselZoom© waarmee ik net als de P900 camera, herten kan bespieden (mede dankzij de HertenSpieder XXL, welke soms niet werkt helaas) op grote afstand. Hulde!

Pluspunten

• X-Ray Panty Vision©
  • 86x optical DeepMusselZoom©
  • ChickHunter2000 App

Minpunten

• Leeg na 3x knipperen
  • Blauw oog na betrapt te zijn
  • HertenSpieder XXL werkt soms niet.

Na tien minuten geklooid te hebben met de bril, kwam ik achter een geheim knopje. Na hier op gedrukt te hebben klapte de bril uit tot een tuinkeuken inclusief 40 liter gasfles. Ideaal. Nu kan ik pimpen met feestjes, chicks, red american cups feestjes, en meer van dat soort Zimbabwaanse onzin.

Heb jij ook een Tweakers Zonnebril?

Ik heb het knopje nog niet gevonden die dat doet. Wel een knopje die de UV-protection uit zet.
Misschien moet ik die langer indrukken, of heb ik nog een oude firmware?