Samsung Wireless Charging Plate Zwart Review

kngtplski 11 juli 2015, laatste update op 11 juli 2015, 913 views

Samsung Wireless Charging Plate Zwart

Niet direct must-have voor de gewone gebruiker. Jammer dat je quasi het toestel niet meer kan gebruiken nadat je deze aansluit. Wireless charger is niet het naam waard maar meer een Station Dock.

Pluspunten

• Design
  • Waarschuwingstonen

Minpunten

• Je kan het toestel quasi niet meer gebruiken
  • Wordt geleverd zonder kabel

Ik had toch veel meer verwacht. Ik heb de wireless charger destijds aangekocht voor mijn S6 Edge. De functie van een wireless charger zou voor mij meer betekenen als deze echter niet aan een lader zou moeten hangen.
Dit wilt zeggen dat je je toestel nog steeds op de charger moet plaatsen. Het nadeel hiervan wordt dan dit deze eigenlijk niet meer te gebruiken valt nadat je deze plaatst aan je wireless charge.

Het toestel verliest ook soms contact met de Wireless Charger. Het is wel fijn dat het direct een geluidje maakt als dit gebeurd.

Het toestel heeft alsnog ongeveer 1,30-2,30 uur nodig om het toestel volledig op te laden. Dit is bijna even snel als een gewoon fast charger van Samsung.

De design van de wireless charger is wel een pluspunt. Het zit er zeer mooi uit maar echter is dit het enige pluspunt aan de Wireless Charger van Samsung

Heb jij ook een Samsung Wireless Charging Plate Zwart?

Lijkt me vrij irritant als je de lader op je nachtkastje hebt liggen en je wordt wakker gemaakt 's nachts. Kan dat geluid ook uit?
Dit kan je niet uitzetten helaas. Je kan niets veranderen op vlak van geluid.
Ik denk ook niet dat je direct wakker zal worden van het klein notificatitoontje dat je hoort als het de contact verliest.
Ik heb ook de lader maar gebruik het met mij Nexus 5. Als de qi lader led lampje aan is dan detecteert hij mijn toestel. Maar zo dra er geen lampjes meer aan zijn van de lader kan de qi mijn toestel niet meer vinden.

Hoe werkt dat bij jullie als het lampje van de qi lader uit is en je zet er je toestel op. Gaat de qi lader dan weer aan. Of werkt het anders bij jullie
Het was mijn case die problemen geeft