Bose QuietComfort 25 voor Apple (Zwart) Review

CB3Newbie 7 juli 2015, 915 views

Bose QuietComfort 25 voor Apple (Zwart)

Geweldig in bestelbus, vrachtwagen en OV.

Pluspunten

• Magische noice cancelling in bestelauto, vrachtwagen en OV
  • Muzikaal
  • Bouwkwaliteit
  • AAA batterij, te koop bij elk tankstation
  • Enorm goed draagcomfort, ook voor brildragers

Minpunten

• Duur!
  • Duur!
  • Geen Bluetooth
  • Geen app
  • Ouderwets en saai design
  • Geen knopje om een microfoon aan te zetten als er iemand tegen je wil praten

Ik draag alleen buiten een koptelefoon. En ik rijd in een luidruchtig busje. Motor en windgeruis zijn met name op langere ritten erg vermoeiend. De QC25 is een uitkomst! De noise cancelling is gewoon magisch... Knopje aan en ik rijdt qua geluid in een elektrische auto, ik hoor alleen de banden, mijn vrouw (als ik de muziek uit zet) en de muziek. Haat is lang geleden dat is zo van muziek kon genieten. En nog nooit lukte me dat op deze manier in een auto, bus of trein.

In tegenstelling tot uitspraken in eerdere reviews ben ik van mening dat de noise cancelling wel degelijk weer een stuk beter is dan bij de QC15, de muziek kwaliteit is ook iets beter, ik vermoed met name beter afgestemd op mijn mobiele telefoon en iPad.

Het ontwerp is saai maar wel goed. Als brildrager voel ik 'm amper zitten, het wordt alleen na een uurtje ouzo wat warm aan je oren. Ik ben trouwens erg tegen in ears, want de voornaamste reden voor het ontstaan van oorsuizen en andere oorklachten is dat er iets in de oren heeft gezeten. Zelfs wattenstaafjes zijn gevaarlijk.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 25 voor Apple (Zwart)?