Battlefield Hardline, PC (Windows) Review

fluitekop070 4 juli 2015, laatste update op 4 juli 2015, 165 views

Battlefield Hardline, PC (Windows)

Ik ben zeker niet te spreken over dit product. Battlefield heeft nauwelijks spelers online althans voor de pc niet. Maar ook in de single player zitten grafische problemen wat gewoon simpel weg niet kan voor zo'n game.

Pluspunten

• Leuke vernieuwingen in de multiplayer
  • Een goed verhaal in de single player

Minpunten

• Veel te weinig mensen online
  • grafische bugs in de single player
  • Niet veel wapens

Stabiliteit Score: 2
Replaywaarde Score: 1
Besturing Score: 3
Geluid Score: 4
Beeld Score: 3
Gameplay Score: 2
Ik heb een week geleden Battlefield Hardline gekocht voor de pc. Ik ben er zeker niet te spreken over. Hoe kan Battlefield dit product voor de pc op de markt brengen. De single player zit vol met grafische bugs (zie foto voor meer details) En over de multiplayer ben ik ook zeker niet te spreken. Er speelt bijna helemaal niemand online. In de ochtend rond een uur of 10:00 spelen er gemiddeld 90 mensen. En dan maar hopen of de game mode die jij leuk vind er dan tussen zit.

Maar waar ik nog het meest verbijsterd over ben is het volgende, op een gegeven moment in single player in epidode 6, kwam ik niet verder terwijl ik alle criminelen uitgeschakeld had. Het spel had dan verder moeten laden naar een volgend gebied, maar dat deed het het spel niet. En de andere politie agent waarmee ik samen was bewoog niet meer, hij blijf staan. Ik heb toen het volgende gedaan, namelijk het laaste checkpoint opnieuw geladen. Er gebeurde precies hetzelfde.

Ik was altijd een groot Battlefield fan. Maar nu ik Battlefield Hardline ken denk ik dat ik volgende keer voor een andere game ga.

Heb jij ook een Battlefield Hardline, PC (Windows)?

Screenshots met een aardappel genomen :x
Maar goed, beter had je het hardline topic even gechecked voor je de game kocht, dan wist je dat de game volledig uitgestorven was :)