Das Keyboard 4 Professional MX Brown Review

MrCrazyID 3 juli 2015, laatste update op 11 december 2015, 299 views

Das Keyboard 4 Professional MX Brown

Een zeer degelijk toetsenbord die van een hoge kwaliteit is.

Pluspunten

• Aluminium plaat
  • Media volume wheel is voortreffelijk!
  • Mediakeys
  • USB 3.0 HUB voor 2 USB ports
  • USB hun aan de bovenkant van het toetsenbord en niet ernaast
  • Mooi design
  • N-key rollover
  • Een stugge kabel, deze zal dus lang meegaan

Minpunten

• Geen backlight, maar daar kocht ik hem niet voor
  • De ruler is waardeloos
  • Onder de rule zit niks van rubber
  • Duur
  • Geen polssteun

Dit is een geweldig toetsenbord.
Het typt heerlijk en de kwaliteit is fenomenaal.

De media keys zijn heerlijk, dit was ook een grote eis voor mijn toetsenbord.
De ruler, die zich aan de onderkant bevind, is naar mijn gevoel waardeloos. ik zal nooit mijn toetsenbord optillen om vervolgens een liniaal er onderuit te pakken. Dit heet een ladekast, en daar ligt een liniaal.
Wat hier dan ook aan vervelend is is dat deze liniaal hard plastic is en als ik dit dan gebruik om mijn toetsenbord op een hoek te zetten zijn alleen de voorste rubber pads op het bureau bevestigd. 50% minder grip, maarja ik heb wel een liniaal. :/

Buiten dat is het toetsenbord zelf geweldig, de kwaliteit is voortreffelijk en de keys klikken zoals het hoort.

Heb jij ook een Das Keyboard 4 Professional MX Brown?