Specificaties Socket 1150 met Intel Z97 chipset - Bekijk alle specificaties

MSI Z97-G45 GAMING Review

Jefixed 30 juni 2015, 107 views

MSI Z97-G45 GAMING

Mooi moederbord, makkelijk dingen aan toe te voegen.

Pluspunten

• Goed merk
  • Hoge kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

Layout Score: 5
Een tijd terug wou ik graag zelf een PC bouwen, nog nooit gedaan. Toen een beetje onderdelen gezocht, ik kwam al snel op dit moederbord. Zag er goed uit, en ik game nogal veel dus de term ''gaming'' sprak me nogal aan! Alles besteld, volgende dag geleverd en ben meteen aan de slag gegaan. Moederbord ziet er gewoon mooi uit, wel voorzichtig mee zijn! Ik heb het bord eens goed bestudeerd en overal wordt duidelijk aangegeven waar wat moet. Ik heb zonder enige hulp voor de eerste keer alles gemakkelijk aangesloten op het bord... Dit is dus echt een aanradertje, ook als je nog nooit een PC gebouwd heb. Lees wel even goed de gebruiksaanwijzing, die zit goed in elkaar! :)

Heb jij ook een MSI Z97-G45 GAMING?