Corsair Flash Voyager GT USB 3.0 (rev. B) 64GB Rood Review

Ted.van.es 30 juni 2015, 327 views

Corsair Flash Voyager GT USB 3.0 (rev. B) 64GB Rood

Prima USB stick voor Corsair liefhebbers anders zou ik even verder kijken.

Pluspunten

• snel
  • valbestendig

Minpunten

• binnenkant in teleurstellend
  • prijs in vergelijking met andere

prima USB stick van een betrouwbaar merk. prestaties zijn goed, +- 90 MB/s schrijven en +- 250 MB/s lezen. De USB stick is zeer val bestendig door de rubberen buitenkant. wat dan wel weer erg tegenvalt is dat je het rubber er vanaf kan halen wat dan een simpele plastic USB Stick laat zien.
Ik kan deze USB Stick dan ook niet 100% aanraden. tuurlijk het is een super USB stick maar er zijn goed koperen en dan betaal je alleen maar meer voor het merk en het rubberen buitenkantje.

Heb jij ook een Corsair Flash Voyager GT USB 3.0 (rev. B) 64GB Rood?