Specificaties Radiogestuurde muis en 8.200dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse Review

Jefixed 27 juni 2015, laatste update op 29 juni 2015, 118 views

Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse

Zeer comfortabele muis, knopjes makkelijk bereikbaar. Draadloos werkt ie prima, geen last van storingen. Enige nadeel van deze muis is dat de zijkanten geen rubber bevatten, zo voelt de muis erg glad aan en krijg je heel snel zweethanden.

Pluspunten

• Vorm
  • Ligging in de hand
  • Draadloos
  • Design

Minpunten

• (te) gladde zijkanten
  • Stugge kabel

Al een tijd op zoek naar een goede muis, vooral voor gamen. Toen kwam de G700s op mijn pad, had zo mijn twijfels bij het woord ''draadloos' maar eenmaal in gebruik waren die twijfels weggenomen. De muis heeft naar mijn mening een mooi ontwerp, niet al te veel onzin. Gewoon een normale muis! Ligt lekker in de hand, heeft geen last van storingen. Batterij gaat een tijdje mee, ongeveer 10 uurtjes en vervolgens kan je deze gemakkelijk opladen via de meegeleverde kabel. Overigens is het lastig om met deze kabel aangesloten de muis te gebruiken, i.v.m.de stugheid van de kabel (vaak opgenoemd minpunt). De Logitech software is makkelijk in gebruik, al wil het wel eens gebeuren dat er een één en ander automatisch veranderd.

De prijs van de muis is aan de hoge kant, heb deze gekocht voor ¤79,99. Goedkoper zou een muis in deze klasse niet zijn denk ik, het is namelijk een uitstekende muis en zeker voor een draadloze! Echter ben ik niet te spreken over de zijkanten van de muis, deze zijn namelijk van kunststof en er zitten geen rubbers op. Mijn handen die verliezen regelmatig grip en dan glijd m'n duim/pink over die muis heen wat ZEER irritant is. Ook krijg je heel snel zweethanden, (eigenlijk vooral bij de vingers). Dit gebeurt al na enkele minuten gebruik. Dat vind ik erg jammer, een gemiste kans van Logitech aangezien bijna elke game muis die zij maken van die rubbers bevat dus ik vind het knap stom dat ze dat bij deze niet hebben gedaan. Ik twijfel er over om hem terug te sturen, waarschijnlijk gaat dit gebeuren... Al met al is dit een hele fijne muis, als jij je niet zult storen aan de gladde zijkanten, dan is dit een prima muis voor jou!

Edit 29-06
Ik kan maar niet wennen aan de zijkanten van de muis, het materiaal is onprettig, en erg glad... Ik heb daarom besloten deze muis terug te sturen. Ik vind het wel jammer, omdat hij lekker in de hand ligt. Nu op zoek naar een ander, waarschijnlijk hou ik het bij een niet-gaming muis, heb nu al een paar gaming muizen gehad en ik vond ze allemaal nét niet goed...

Heb jij ook een Logitech G700s Rechargeable Gaming Mouse?