Counter-Strike: Global Offensive, PC (Linux, macOS / OS X, Windows) Review

muismat35Newbie 25 juni 2015, 608 views

Counter-Strike: Global Offensive, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)

Goed voor mensen die een uitdaging zoeken

Pluspunten

• Goede netcode(64/128tick)
  • Gezellige community
  • Gedetailleerde gameplay

Minpunten

• Soms het ongeluk dat je bij toxic spelers komt

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Besturing Score: 5
Geluid Score: 5
Beeld Score: 5
Gameplay Score: 5
Waarom spelen mensen nog COD als je dit hebt? dit spel heeft is lekker goedkoop geen dlc`s en troep ziet er netjes uit je kan het simpelweg spelen op een aardappel en heeft een HEEL uitgebreide gameplay waar je makkelijk een paar honderden uur kan wegspelen. Zonder je ook maar iets te vervelen met een vriendelijke en behulpzame community waar de developers ook echt naar je luisteren als er klachten zijn of er moet iets nieuws komen. Als je lang genoeg gespeelt hebt kan je ook nog eens zelf een game kopen! ik zelf heb ondertussen al wel 4 games ervan gekocht met een totaal waarde van zon 70. dit is spel krijgt van mij een 9.8/10

Heb jij ook een Counter-Strike: Global Offensive, PC (Linux, macOS / OS X, Windows)?

In Global Offensive zit hedendaags wel veel micro betalingen in. De extra side missie kosten 2-5 euro zo ongeveer. De skins kon je vroeger gewoon in Source gewoon zelf modden. Zelf zie ik de meer waarde van skins niet in, ik verkoop ze ook gewoon graag en probeer zo wat extra geld op steam account te krijgen. Nadeel van de game is dat er soms iets te veel russen spelen.
Ja precies! alleen daar kan Valve zelf ook niks aan doen als sommige mensen zich niet weten te gedragen, dat is in elke game en je zult er mee moeten leven. Verder vind ik de skins wel luek gebruik ze niet vind het vermakelijk om te traden en te gokken op teams.