Ultimate Ears UE Boom Zwart Review

sfinx333 21 juni 2015, 407 views

Ultimate Ears UE Boom Zwart

Fijn en robuust apparaat

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Prettig geluid
  • Goede app

Minpunten

• Overpriced

Mid- en hoogweergave Score: 5
Basweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
De app bied een hoop extra's ten opzichte van de concurrentie. met de app aan en uit te schakelen, equalizer in te stellen en updates gaan ook draadloos vis de app.

Het geluid: verwacht geen high end muziek maar voor een apparaat van deze afmeting erg goed! Hoog en mid gewoon goed te noemen, bas is uiteraard niet heel diep maar goed genoeg voor een apparaat van deze afmeting!

Ding gaat flink hard, hard genoeg voor mijn gebruik in ieder geval. Gebruik hem voornamelijk om muziek vanaf telefoon te luisteren op de plek waar ik wil.

Accuduur is uitstekend, nog maar één keer geladen, lijkt wel oneindig lang....

Kortom fijn ding!
Prijs is gewoon wat te hoog, 200 is teveel met een beetje zoeken kop je hem voor een stuk minder..

Een ding begrijp ik nog niet helemaal, bij uitzetten hoor ik een soort tromgeroffel, alleen is dit keihard, wellicht dat iemand dit weet??

Heb jij ook een Ultimate Ears UE Boom Zwart?