Revoltec Procyon 1.5 (RZ060) Review

hupie679 18 juni 2015, 196 views

Revoltec Procyon 1.5 (RZ060)

Sloopt micro sd kaartjes.

Pluspunten

Minpunten

• Sloopt micro sd kaartjes

Tot nu toe heeft deze card reader al 2 micro SD kaartjes defect gemaakt. De eerste was een 32GB Samsung EVO. Deze werd na het kopiŽren van een tiental grote MP4 bestanden niet meer herkend. Ook met een andere card reader en een andere pc werd het kaartje niet meer herkend. Bij het tweede kaartje, een 32GB Transcend class 4, wilde ik vakantie foto’s kopiŽren. Dit ging voor ongeveer 50% goed, waarna Windows aangaf het bron bestand niet meer te kunnen lezen. Bij de volgende poging zag ik allerlei bestanden en mappen met rare tekens tussen de foto’s staan. Ik heb maar een andere card reader gebruikt om de rest van de foto’s te kopiŽren.

Misschien is dit een maandag morgen product, maar voor mij is dit wel de druppel geweest om een andere card reader te kopen.

Heb jij ook een Revoltec Procyon 1.5 (RZ060)?