PNY Optima (Retail) 480GB Review

MaD_co 18 juni 2015, laatste update op 18 juni 2015, 183 views

PNY Optima (Retail) 480GB

Goede SSD, met goede prijs/prestatie verhouding. Gekocht als aanbieding voor 119, kon dus geen tegenvaller zijn, maar overtreft mijn verwachtingen

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Geen leuke goodies in de doos

Deze SSD nu 2 weken in mijn bezit.
Ben overgestapt van een OCZ Vertex 2 60Gb(die het toch alweer 5jr. Doet)
Had de laatste tijd echt ruimte gebrek,en toen kwam de aanbieding van Paradigit.
Deze SSD voor maar 119, geen twijfel mogelijk en meteen gaan halen.
Ik had voor deze prijs geen wonderen verwacht, maar niets is minder waar.
De snelheden voor deze schijf kunnen goed mee met die van de wat duurdere (budget) SSD's (screenshot van benchmark volgt)
Al met al ben ik dus zeer tevreden met deze vervanger van mijn OCZ.

Zogauw ik hem wat langer in gebruik heb zal ik ook posten hoe de snelheden en ervaringen blijven

Heb jij ook een PNY Optima (Retail) 480GB?