Specificaties Bluetooth muis - Bekijk alle specificaties

Apple Magic Mouse Review

L.Neut 18 juni 2015, laatste update op 18 juni 2015, 200 views

Apple Magic Mouse

Mooi design en makkelijk te verbinden. Apple blijft je met elk product toch maar weer verbazen.

Pluspunten

• Design
  • Scrollt heerlijk
  • Gestures werken fijn
  • iMac herkent de muis meteen wanneer deze aan staat
  • Bluetooth
  • Multitouch
  • Laser werkt goed op diverse ondergronden

Minpunten

• Erg Prijzig
  • Totaal ongeschikt voor gamen vanwege ontbreken scrollwiel

Wat zit er in de (schitterende) doos?
  • De Magic Mouse
  • Beknopt boekje
  • 2x AA batterijen
En dat was het. Geen driver CD's of zoiets dergelijks want Apple heeft dat al ingebakken in OSX

Specificaties
De Magic Mouse maakt via Bluetooth draadloos verbinding met je Mac. Je hebt dus geen aparte kabel of adapter nodig. In combinatie met een Mac met Bluetooth kun je de Magic Mouse in een straal van 10 meter gebruiken.

Ergonomie
Hoe je de Magic Mouse ervaart is vooral afhankelijk van je muisstijl.
Apple Magic Mouse

Batterijen
De Magic Mouse wordt geleverd met 2 Alkaline-batterijen, waar je met aardig wat gebruik een aantal maanden vooruit kan.

Vormgeving
De Magic Mouse is compleet symmetrisch en kan dus prima door zowel links- als rechtshandigen gebruikt worden.

Functionaliteit
Je kunt ook met 2 vingers in bijvoorbeeld iPhoto browsen door je foto's. Ik heb het wel aanstaan en gebruik het ook maar dan voornamelijk in mijn browser daar werkt het als vorige/volgende.

Voor 69.- krijg je immers niet alleen een muis, maar ook een touchpad met bijbehorende coole features.

Het heeft veel innovatieve voordelen dankzij de multi-touch sensoren

• OS X

Heb jij ook een Apple Magic Mouse?

Meer advertenties

Waar is de review?
Je reageert op een review volgens mij, dan vraag je waar is de review. 8)7
Op wat plaatjes en een paar plus/minpunten na ziek ik anders geen review...